Σεραφείμ Δέδες ''Ο ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ''

Η περιπέτεια του Προέδρου των Χωστίων για έναν καθετήρα!!!
Σεραφείμ Δέδες - Σας παραθέτω μία προσωπική εμπειρία που μου συνέβη χθες.
 ο πατέρας μου, κάποιας μεγάλης ηλικίας, είχε ένα πρόβλημα με τον καθετήρα.
 Τον μετέφερα με το δικό μου αυτοκίνητο στο Νοσοκομείο Θηβών αλλά ουρολόγος δεν υπήρχε.
 Προς μεγάλη έκπληξή μου, οι άλλοι γιατροί του νοσοκομείου μου ανέφεραν ότι δεν τον αναλαμβάνουν να του αλλάξουν τον καθετήρα και χωρίς να μου προτείνουν κάποια λύση.
 Στην συνέχεια στράφηκα προς τους ιδιώτες ουρολόγους των Θηβών αλλά και αυτοι δεν λειτουργούσαν.
 Στην συνέχεια μετά από κάποια τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με άνθρωπο του νοσοκομείου Λιβαδειάς μου είπε ότι και εκεί δεν θα μπορέσουν.
 Τελικά πήγα στην Λιβαδειά σε ιδιώτη και μας εξυπηρέτησε (μία απλή αλλαγή καθετήρα)
 Μετά από όλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω τον Κύριο Κικίλια και τον Κύριο Γεωργιάδη:
 1. Μπορείτε Κύριοι να μου προτείνετε κάποιον τρόπο διαμαρτυρίας;
 2. Η παράταξή σας που κυβερνάει τόσα χρόνια αυτό το τόπο έχει ευθύνη για αυτό το χάλι;
 3. Έχω ένα δικό σας ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟ στα χέρια μου που το είχατε προγραμματίσει για να κλείσετε τις πόρτες και τα παράθυρα των σπιτιών στο ΚΟΥΚΑΚΙ για να εμποδίσετε τους νεαρούς να το καταλάβουν.
 Σας ρωτώ Κύριοι, αυτόν τον τσιμεντόλιθο που μου προτείνετε να τα πετάξω;
 Να τον πετάξω στα παιδιά που τους χαρακτηρίζετε καταληψίες και ταραξίες;
Ή να το πετάξω πάνω στο κεφάλι αυτών που τους αρέσει ο Νόμος και η Τάξη;
 (Αλήθεια που εφαρμόζεται ο Νόμος και η Τάξη τελικά; )
 Κατά τα άλλα μιλάμε καλά ΑΓΓΛΙΚΑ
 ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ

Σεραφείμ Δέδες

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget