Μήνυμα Προέδρου Δ.Ο.Θ. για την ανάληψη των νέων καθηκόντων

Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμένα που στην πρώτη μου θητεία ως Δημοτικός Σύμβουλος μου ανατίθεται η θέση του Προέδρου ΔΣ στον Δημοτικό Οργανισμό του Δήμου Θηβαίων (ΝΠΔΔ Δ.Ο.Θ.). Ο Δημοτικός μας Οργανισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
 - Τμήμα Πολιτιστικών-Αθλητικών δραστηριοτήτων και Περιβάλλοντος
- Τμήμα Παιδικής Φροντίδας και Παιδείας (Παιδικοί Σταθμοί Θηβών & Βαγίων)
- Τμήμα Προστασίας Τρίτης Ηλικίας (ΚΑΠΗ Θηβών και Βαγίων)
 Λόγω του μεγάλου εύρους αλλά και του είδους των τομέων ευθύνης, είναι προφανής ο ιδιαίτερα σημαντικός ρόλος και η έντονη παρουσία του Νομικού Προσώπου στην καθημερινή ζωή των δημοτών. Στόχος αλλά και στοίχημά μου είναι η αναβάθμιση και η διεύρυνση των κοινωνικών υπηρεσιών που προσφέρει ο Δ.Ο.Θ. (ΚΑΠΗ και Παιδικοί Σταθμοί), η βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων και η ορθή χρήση τους, η ενίσχυση των αθλητικών δράσεων, η ανάληψη πρωτοβουλιών για την τόνωση της περιβαλλοντικής συνείδησης και φυσικά η διαμόρφωση μιας ανανεωμένης πολιτιστικής ταυτότητας της περιοχής.
 Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο μας κ. Αναστασίου που μου έκανε τη μεγάλη τιμή να με προτείνει αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο που με ψήφισε στη θέση αυτή. Ευχαριστώ επίσης τον απερχόμενο Πρόεδρο κ. Παπαδημητρίου και το απερχόμενο ΔΣ για το έως τώρα σημαντικό έργο τους. Δηλώνω πως τόσο εγώ προσωπικά όσο και ολόκληρο το νέο ΔΣ του Δ.Ο.Θ. θα είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόταση και σε κάθε συνεργασία με όλους τους δημοτικούς συμβούλους, τις Τοπικές Κοινότητες, τους Συλλόγους, τις αρμόδιες Υπηρεσίες και φυσικά τους δημότες για την αναβάθμιση του Δήμου μας και της καθημερινής μας ζωής.
 Με εκτίμηση,
 Καλαμιώτης Σταμάτιος
Πρόεδρος Δημοτικού Οργανισμού Δήμου Θηβαίων

θηβα

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget