Άρη Θήβας - Δηλώσεις του προπονητή Χ. Χρήστου για την άνοδο

Ο τελικός των τελικών με την Άμφισσα ήταν ένας αγώνας χωρίς αύριο ,με πολλή ένταση  και με ρυθμό  για τον Άρη. Οι παίκτες μου έπαιξαν όπως ακριβώς είχαμε σχεδιάσει κατά τη διάρκεια των προπονήσεων  στην επίθεση και στην άμυνα. Τα παιδιά είχαν καθαρό μυαλό και όσο περνούσε η ώρα ο Άρης έβρισκε τις λύσεις απέναντι στην αντίπαλη ομάδα. Κρατώντας σε χαμηλό σκορ τους κύριους  scorer της Άμφισσας πήραμε τον τελικό. Γράψαμε ιστορία.
Μετά από 38 χρόνια ο Άρης  Θήβας για πρώτη φορά πρωταθλητής της Ένωσης στους άντρες και στη Γ Εθνική!!! Με αυτή την πρωτιά- άνοδο πραγματοποιήθηκε ένα παιδικό μου όνειρο που από μικρό παιδί στον Άρη και τη δεκαετία του 80 προσπαθούσαμε με συμπαίκτες, προπονητές και παράγοντες να ανέβουμε κατηγορία. Τη νίκη αυτή την αφιερώνω σε όλους όσους πέρασαν από τον Α.Σ. Άρη Θήβας. Θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου Όλγα, τα παιδιά μου ,που τόσο με στερήθηκαν κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος καθώς τον αδερφό μου και την οικογένειά του που πάντα ήταν τα στηρίγματα  μου. Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στους παίκτες μου. Περάσαμε  μαζί χαρές και λύπες, μα πάντα πιστεύαμε στο στόχο μας. Καμία άλλη ομάδα δεν θα μπορούσε να αντέξει τόσους τραυματισμούς και εμείς καταφέραμε και πήραμε  το πρωτάθλημα. Ιδιαίτερη χαρά μου δίνει το γεγονός ότι και φέτος αναδείχθηκαν μέσα από τον Άρη καινούργια ταλέντα για το μπάσκετ και αναφέρομαι στους μικρούς παίκτες μας. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Γιώργο Ματσαγγούρα και τους φίλους της διοίκησης για την εμπιστοσύνη που μου δείξανε. Θα ήταν παράλειψη μου να μην αναφερθώ την συγκλονιστική παρουσία του φίλαθλου κόσμου της Θήβας κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος και κυρίως στους τελικούς που μας βοήθησε πολύ. Πιστεύω ότι τους ευχαριστήσαμε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ξέρω ότι στενοχώρησα  κάποιους γραφικούς, που με περίμεναν στη γωνία καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς για οποιοδήποτε στραβοπάτημα. Τους  ευχαριστώ γιατί με έκαναν καλύτερο άνθρωπο και καλύτερο προπονητή και ας μην ξεχνάνε ότι μέχρι να έρθω στον Άρη παίζανε με 30 φιλάθλους στην καλύτερη περίπτωση .Τέλος θέλω να δώσω συγχαρητήρια στο Μάκαρο Άμφισσας και στον coach Παπούλια Νίκο για την καταπληκτική τους πορεία. Μου θύμισαν τον περσινό Άρη.
Ευχαριστώ πολύ!!!

Άρη Θήβας - Δηλώσεις του προπονητή

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget