Θανάσης Βυλλιώτης «Τελειώνουμε οριστικά…»

Την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τα διοικητικά δρώμενα της Θήβας εξέφρασε ο πρόεδρος Θανάσης Βυλλιώτης μιλώντας στο STAR Κεντρικής Ελλάδος. Μάλιστα ο Θανάσης Βυλλιώτης προχώρησε και παρακάτω αφήνοντας σαφέστατες και ευθείες αιχμές για κάποιους που «λοίδωρούν» την ομάδα και τους συνεργάτες… Αναλυτικά η δήλωση που θα συζητηθεί:
 ''Στο γήπεδο έρχονται κάποιοι μόνο και μόνο για να λοιδορήσουν εμένα και τους συνεργάτες μου στην Διοίκηση λέγοντας πως στήνουμε παιχνίδια και ότι τα χρήματα τα βάζουν άλλοι όποιος έχει αποδείξεις να πάει στον εισαγγελέα όπως και εγώ θα κάνω από εδώ και πέρα για αποδειχτούν αυτά που λένε. Η ομάδα έχει σωθεί και δηλώνω ότι  με το τέλος της περιόδου εγώ και οι συνεργάτες μου θα αποχωρήσουμε από το Δ.Σ. και μπορεί ο καθένας να έρθει να πάρει την ομάδα χωρίς να δώσει 1 ευρώ στις 21 Μαΐου που τελειώνει το πρωτάθλημα είναι το τέλος της δικής μου προεδρίας''.

Θανάσης Βυλλιώτης

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget