ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ προς την COSMOTE...

Είμαι συνδρομητής της cosmote, μόνιμη κάτοικος Σαμοθράκης, στην περιοχή Μνημόρια - Άνω Μεριά.....Η "ευαίσθητη" και "ευασθητοποιημένη" για τους "ακρίτες" και την "τρίτη ηλικία" εταιρεία σας έχει αφήσει χωρίς κάλυψη δικτύου όλη την περιοχή που ζω εγώ και πολλοί σαν εμένα, άνθρωποι μεγάλης ηλικίας, άνθρωποι του μόχθου, πολλοί άρρωστοι, κτηνοτρόφοι, αγρότες..
Το πρόβλημα ξεκίνησε με τα πρώτα χιόνια του Δεκεμβρίου (πέρυσι).. Αποκαταστάθηκε για λιγότερο από δύο μέρες τον Ιανουάριο και έκτοτε σιγη ιχθύος και πάλι.. και από την κάλυψη και από τους ανεύθυνους "υπεύθυνους" .... 
Οι λογαρισμοί όμως.. χωρίς ούτε μια ΣΥΓΝΩΜΗ συνεχίζουν να έρχονται στο ΑΚΕΡΑΙΟ... Λες και απολαμβάνουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αγοράζουμε από την εταιρεία σας, έναντι ενός διόλου ευκαταφρόνητου τιμήματος. ... 
Επισπροσθέτως... έχω κάνει αίτηση (χαμένη κι αυτή στο χρόνο) για σταθερή τηλεφωνία - Internet... 
Μετά από τρία ραντεβού με άφαντους τεχνικούς, μετά από δεκάδες τηλέφωνα και δικαιολογίες.. πληροφορήθηκα τελικά ότι ο ΟΤΕ, ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΧΟΣ της χώρας ΑΔΥΝΑΤΕΙ να συνδέσει το σπίτι μου με τον δίκτυο!!!!!!!!! παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις που έχω λάβει από το καλοκαίρι... 
Δεν ξέρω εάν αυτό το κείμενο θα τύχει προσοχής.. Δεν ξέρω έαν θα ιδρώσει το αυτί κάποιου υπεύθυνου.. δεν ξέρω εάν θα ξυπνήσει το ανθρώπινο έστω ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο.. 
ΑΠΑΙΤΩ ΟΜΩΣ να αποκατασταθεί άμεσα η βλάβη.. 
Να προβλεφθούν σχετικές εκπτώσεις στους λογαρισμούς έως ότου η βλάβη αποκατασταθεί.. και τέλος 
Να μου εξηγηθεί ευκρινώς γιατί εν έτει 2017 δεν μπορεί το σπίτι μου να συνδεθεί με το δίκτυο του ΟΤΕ.. 
ΥΓ.. Την επιστολή αυτή με όλα τα σχετικά δικαιολογητικά θα αποστείλω στον Συνήγορο του Πολίτη, στον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά στην καθ ύλη προϊσταμένη σας αρχή, στο Υπουργείο Επικοινωνιών. Σε αναμονή για τις άμεσες και πειστικές ελπίζω εξηγήσεις σας..
Μαρία Ευταξία, Συνταξιούχος...

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget