Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Neαρός δάγκωσε αστυνομικό στην τροχαία Αγρινίου επειδή ήθελε να του κάνει αλκοτέστ!

Πυρ και μανία έγινε ένας 29χρονος νεαρός ο ποίος τα έκανε λαμπόγυαλο στα γραφεία της Τροχαίας Αγρινίου δαγκώνοντας μάλιστα έναν αστυνομικό στο χέρι που επιχείρησε να του κάνει αλκοτέστ...Ο νεαρός που οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα γιατί είχε παραβιάσει κόκκινους σηματοδότες άρχισε να πετάει καρέκλες και τραπέζια προκαλώντας ζημιές στα γραφεία βρίζοντας και απειλώντας τους αστυνομικούς.
Ο νταής νεαρός τελικά ακινητοποιήθηκε και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου, ο οποίος του άσκησε δίωξη για αντίσταση, πρόκληση ελαφρών σωματικών βλαβών, απειλή, εξύβριση, διακεκριμένη φθορά και παραβάσεις τον Κ.Ο.Κ. και έδωσε εντολή να κρατηθεί ως τη Δευτέρα όταν και θα απολογηθεί στον ανακριτή.

τροχαία Αγρινίου

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget