Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Διαμαρτυρία του Ιατρικού Συλλόγου Λιβαδειάς προς το Διοικητή της 5ης Υ.Π.Ε. Νέστωρα Αντωνίου

Με την παρούσα ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Λιβαδειάς, εκφράζει ομόφωνα, την αντίθεσή του και τη λύπη του
Α) για την απόφασή σας, που διατάσσει τη μετακίνηση παιδιάτρων από το Νοσοκομείο Λιβαδειάς στο Νοσοκομείο Λαμίας για επίλυση έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών !!!

 Β) για την καταχρηστική τιμωρία, από μέρους σας, της συναδέλφου Γκιώνη Μαρίας Επιμελήτριας Β του Γ. Ν. Λιβαδειάς, γιατί καίτοι πραγματοποίησε κανονικά τις εφημερίες στο νοσοκομείο όπου υπηρετεί, καίτοι κάλυψε εφημεριακά το Νοσοκομείο Λαμίας τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2015, καίτοι δεν είχε οριστεί συγκεκριμένη ημέρα του μήνα Δεκεμβρίου για να
εφημερεύσει όπως μας ενημέρωσε η παιδιατρική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λιβαδειάς – άρα δεν αρνήθηκε εκτέλεση υπηρεσίας – τόλμησε να διεκδικήσει το αυτονόητο, δηλαδή το ότι δεν μπορεί να πραγματοποιεί υπεράριθμες εφημερίες στη Λαμία, όταν εκτελεί πλήρες πρόγραμμα στη Λιβαδειά.
Αλήθεια, ποιες είναι οι έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες στην Παιδιατρική της Λαμίας, που θα κάλυπτε η συνάδελφος, όταν τον τελευταίο χρόνο δεν υπηρετεί κανένας μόνιμος παιδίατρος;Οι παιδίατροι που μετακινείτε είναι υπεράριθμοι και δεν εκτελούν εφημερίες και πρωινό ωράριο στο νοσοκομείο που διορίστηκαν;
Καλύπτεται το Παιδιατρικό Τμήμα του Γ. Ν. Λιβαδειάς όλο το μήνα, για να καλύψει το Γ. Ν. Λαμίας;
Πως διαφυλάσσετε την επιστημονική και διοικητική αυτοτέλεια, που αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις, για την άσκηση του ιατρικού λειτουργήματος σε κλινικές χωρίς Διευθυντή και σε νοσοκομεία χωρίς Διοικητή;
Πιστεύετε ότι οι ανωτέρω μεθοδεύσεις βοηθούν στην πρόοδο της δημόσιας υγείας στην περιοχή ευθύνης σας;
Θεωρείτε ότι με καταχρηστικά διωκόμενους συναδέλφους ή με αγανακτισμένους, λυπημένους, οργισμένους ή απασχολημένους σε Διοικητικά Δικαστήρια θα διασφαλίσετε την εύρυθμη λειτουργία των νοσοκομειακών μονάδων της 5″ς ΥΠΕ;
Και από πότε, η πειθαρχική δίωξη συναδέλφου δεν κοινοποιείται στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο που είναι εγγεγραμμένη;
Στην τοποθέτηση σας, στο Δημοτικό Συμβούλιο Λιβαδειάς, αναφέρατε ότι ο γιατρός πρέπει να λειτουργεί ως εργαζόμενος αλλά και ως πολίτης. Ένας πολίτης- εργαζόμενος, που πρέπει από τους υπηρεσιακούς προῖστάμενους, να τον προστατεύουν από άσφαιρα συνδικαλιστικά πυροτεχνήματα και υψίφωνες δημοσιογραφικές κορώνες.
Εν κατακλείδι το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Λιβαδειάς θεωρεί την πειθαρχική δίωξη και την επιβολή προστίμου στη συνάδελφο καταχρηστική – υπερβολική και σας παρακαλεί να επανεξετάσετε άμεσα τη
απόφασή σας και να μην επιμείνετε σε αυτή.


Θήβα,υγεία

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget