Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Συνελήφθη 47χρονος στη Θήβα, για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών



Κατασχέθηκε μικροποσότητα βουπρενορφίνης.Συνελήφθη, χθες (12-01-2015) το απόγευμα στη Θήβα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Θηβών, ένας 47χρονος , σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών.

 Ειδικότερα, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από τους αστυνομικούς στον 47χρονο, βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν δύο (2) αυτοσχέδιες συσκευασίες, οι οποίες περιείχαν μικροποσότητα βουπρενορφίνης.
 Την προανάκριση διενήργησε το Τμήμα Ασφαλείας Θηβών, ενώ η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θηβών.

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget