Κάποιοι θα απαντούσαν εύκολα, ότι ο Έλληνας φοβάται
περισσότερο απ’όλα… το Εθνικό Σύστημα Υγείας.Όμως, δεν ήταν αυτή η δημοφιλέστερη απάντηση που έδωσε η
πλειοψηφία από τους 1.227 έλληνες που συμμετείχαν στην μελέτη «τι θεωρείτε πιο επικίνδυνο για την υγεία σας», μια έρευνα που διεξήγαγε η
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και παρουσιάσθηκεκατά
τη διάρκεια του 2nd European Risk Summit με τίτλο “Living in an uncertain
world. Risk Communication:Principles-Srategies-Tools”.
Δείτε τι απάντησαν :
το 98% των ερωτηθέντων θεωρεί πιο επικίνδυνο τη ρύπανση του
περιβάλλοντος
95% τα χημικά κατάλοιπα στα τρόφιμα
91% το κάπνισμα
87,4% της επιδημίες,
82,4% τα γεννετικά τροποποιημένα τρόφιμα και το παθητικό
κάπνισμα
Οσον αφορά στις απαντήσεις που έδωσαν σε σχέση με «τους
κινδύνους που απειλούν την υγεία»:
80,3% πιστεύει ότι η η ελληνική πολιτεία και οι κρατικές
δομές υγείας δεν είναι σε θέση να τους ελέγξουν
61,3% πιστεύει ότι ούτε ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να το
πράξει,
49, 6% απάντησε ότι οι ειδικοί και οι επιστήμονες δεν παρουσιάζουν με έγκυρο
και αξιόπιστο τρόπο τους κινδύνους που απειλούν την υγεία, ενώ ένα μεγάλο
ποσοστό…
66% πιστεύει ότι η παρουσίαση των κινδύνων για την υγεία από
τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν γίνεται με έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο.

Δημοσίευση σχολίου