Σε δημοπρασία ερωτική επιστολή του Α' Παγκοσμίου Πολέμου



Μια επιστολή, η οποία περιλαμβάνει και μια αποξηραμένη παπαρούνα, πρόκειται να δημοπρατηθεί απο τον οικο Hansons Auctioneers and Valuers, στο
Ντερμπυσιρ στην Μεγάλη Βρετανία. Η επιστολή αυτη ειναι 100 ετών και εστάλη απο εναν Αμερικανό στρατιώτη κατα την διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Η επιστολή που ειναι γραμμένη σε χαρτί αλληλογραφίας του Αμερικανικού YMCA εχει ως τίτλο "Σε ενεργό υπηρεσία με την Αμερικανική εξερευνητική δύναμη". Ο στρατιώτης με το όνομα Τσαρλς (Κάρολος) ή Charles εκτός απο ρομαντικός ειναι και τρυφερός στην επιστολή του προς την αγαπημένη του.
 Η επιστολή γράφει:

"Αγαπημένο μου κορίτσι, σ 'αγαπώ τόσο, για τις προσευχές σου και για την αγάπη σου για μένα.
Αν οι προσευχές βοηθήσουν, που θα βοηθήσουν, τοτε ο Θεός θα φροντίσει για τα πάντα. Φυσικά, είναι δύσκολο να κατανοήσουμε αυτόν τον πόλεμο σε σχέση με τη θέληση του Θεού και τον τρόπο που Αυτός προστατεύει τον λαό Του - αλλά υποθέτω ότι δεν υπήρχε ποτέ η πρόθεση να κατανοήσουμε.
 Εν τω μεταξύ, θα πρέπει εδω να σταματήσω να γράφω γλυκό μου κορίτσι, θα είμαι τόσο προσεκτικός και θα πρέπει να είσαι κι εσυ καλή και να μου γράφεις πολύ συχνά. Πες μου τα πάντα, όπως κάνεις συνήθως και άσε αυτη τη γαλλική παπαρούνα που επισυνάπτω να αντιπροσωπεύει τα φιλιά μου για σένα - αγαπητό μου κορίτσι, με όλη μου την αγάπη. Χαιρετισμούς στη μητέρα - δικός σου 'Chas' ( κι αλλα φιλιά ). "
 Στην ιστοσελίδα περιγραφής της δημοπρασίας, ο Charles Hanson αναφέρει οτι πολύ λίγα είναι γνωστά για το συγγραφέα και ακόμη λιγότερα για τη γυναίκα στην οποία εστάλη η επιστολή .
 "Μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι - ότι η γαλλική παπαρούνα που μάζεψε ενας Αμερικανός των ενόπλων δυνάμεων αντιπροσωπεύει κάποια τελευταία μάχη του Α Παγκοσμίου Πολέμου, ίσως όταν η νίκη ήταν πλέον κοντινή".
 Σύμφωνα με τους ιστορικούς περισσότερο από 8,5 εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, συμπεριλαμβανομένων και 116.000 Αμερικανών.
Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν ο Charles ήταν ένας από τους πολλούς που έχασαν τη ζωή τους ή αν τελικά κατάφερε να γυρίσει πίσω στο "αγαπημένο του κορίτσι".


http://www.onalert.gr

ερωτική επιστολή

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget