5 διμοιρίες
ΜΑΤ έχουν περικυκλώσει από το πρωί τον καταυλισμό των ΡΟΜΑ στο ΠΥΡΙ. Συνεργεία
της ΔΕΗ κόβουν το ρεύμα από τα παραπήγματα που είχαν παράνομες συνδέσεις και
παράλληλα τοποθετούν λάμπες στις κολώνες για τον εσωτερικό δημοτικό φωτισμό του
καταυλισμού με την επιτήρηση των ΜΑΤ. Παράλληλα γίνονται έφοδοι και έλεγχοι
στις καλύβες για την καταπολέμηση της παραβατικότητας.
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, πραγματοποιήθηκε
σήμερα (13-03-2014) το πρωί, αστυνομική επιχείρηση στον καταυλισμό ROMA Πυρίου
Θηβών Βοιωτίας, η οποία οργανώθηκε από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας,
σύμφωνα με τον γενικό επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Αστυνομικής
Διεύθυνσης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Κατά την διάρκεια της επιχείρησης, έγιναν έλεγχοι σε
εξακόσια δεκαεπτά (617) άτομα, εκ των οποίων (612) ήταν ημεδαποί και πέντε (5)
ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε τριάντα τρία (33) οχήματα.
Επιπλέον, προσήχθησαν συνολικά σαράντα τρία (43) άτομα, εκ
των οποίων σαράντα ένας (41) ήταν ημεδαποί και δύο (2) ήταν αλλοδαποί, ενώ
συνελήφθησαν τρία (3) άτομα.
Τα άτομα που συνελήφθησαν είναι:
Μία (1) ημεδαπή ROMA, σε βάρος της οποίας εκκρεμούσε ένταλμα
σύλληψης του κ. Ανακριτή Θηβών, για ληστεία και διακεκριμένες περιπτώσεις
κλοπών.
Δύο (2) αλλοδαποί, υπήκοοι Πακιστάν, για παράβαση του νόμου
περί αλλοδαπών, σε βάρος των οποίων θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία
επιστροφής στην χώρα καταγωγής τους.
Επίσης κατά τη διάρκεια της επιχείρησης:
πραγματοποιήθηκαν εκατόν εννέα (109) έρευνες σε οικίες,
παρουσία Δικαστικού Λειτουργού, ενώ
βεβαιώθηκαν συνολικά (21) παραβάσεις και συγκεκριμένα
δεκαεννέα (19) παραβάσεις του Κώδικα οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) και δύο (2)
παραβάσεις του νόμου περί αλλοδαπών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών
Θηβών.
Οι αστυνομικές αυτές επιχειρήσεις είναι στοχευμένες και
έχουν ως κύρια χαρακτηριστικά τη διενέργεια ουσιαστικών – συστηματικών ελέγχων
και ερευνών, με σκοπό την αυξημένη αστυνομική παρουσία και την προστασία του
κοινωνικού συνόλου, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον σε
διάφορες περιοχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ο πρόεδρος των ΡΟΜΑ Βαγγέλης Μιχαλόπουλος δηλώνει στο STAR
Κεντρικής Ελλάδας πως αν δεν δοθεί ρεύμα σε όλα τα σπίτια, θα συνδεθούν ξανά με
το δίκτυο παράνομα.
http://www.lamiastar.gr
Δημοσίευση σχολίου