Έπειτα από
ένα Δυνατό και αμφίρροπο παιχνίδι κάτω
από συνεχή χιονόνερο και με τον υδράργυρο να αγγίζει τους 0©, οι
βετεράνοι των Βιλλίων και οι αντίστοιχοι της Θήβας ανεδείχθησαν ισόπαλοι με
σκορ 2-2. Σε ένα καλό 1οημίχρονο ο
Ειδυλλιακός κατάφερε να προηγηθεί
2-0 χάρις σε γκολ των Δήμα στο
12ο και Τιπτηρή στο 22ο. Οι φιλοξενούμενοι παρότι είχαν τον έλεγχο του
παιχνιδιού στο 1ο μισό του αγώνα, δεν κατάφεραν να γίνουν απειλητικοί για την
εστία του Μεγάλου.
Α.Σ
Ειδυλλιακός: Μεγάλος Θαν., Λεγκίτσας, Ξανθόπουλος, Δουδέσης, Βάππας, Τζούρος, Μεγάλος Γιαν, Παυλίτο,
Δήμος, Τιπτιρής, Τζαβάρας, έπαιξαν και
οι: Μπεθάνης, Μπόφος, Μπότσης,, Νίκας.
Α.Ο Θήβα:
Σταματίου, Φουστανελάς, Ζυγογιάννης Κ., , Ζαγαρίτης, Ευσταθίου, Τριανταφύλλου,
Φούκας, Ζυγογιάννης Αλ., Μακρυπούλιας, Σπηλιωτόπουλος, Ρόκας
Διακρίθηκαν
για τις δύο ομάδες οι: Μεγάλος Θ., Ξανθόπουλος, Δήμας και οι: Ζυγογιάννης, Ρόκας, Μακρυπούλιας
* Στο 30ο
αποχώρησε με διάστρεμμα ο Τιπτηρής των
γηπεδούχων
**
Διαιτήτευσε ο Δημητρακόπουλος – Ιατρός ο Π. Aντωνίου
***Επόμενος
αγώνας Ειδυλλιακού: Δευτέρα 24-Μαρτίου 2014 στις 6:30 μ.μ με Α.Ο
Χαϊδαρίου στο Δημοτικό Γήπεδο Τ. Χαραλαμπίδης (πρώην Σιδηρόπουλου – επι της
Ιεράς Οδού)
Δημοσίευση σχολίου