Σαρώνει στο YouTube ο Aνέστης Βλάχος Jr



Ο Ανέστης Βλάχος... τραγουδάει «Περαστικά, κουκλί μου» και κάνει θραύση στο διαδίκτυο και στα κλαμπ! Δεν μιλάμε βεβαίως για τον «κακό» του ελληνικού κινηματογράφου, αλλά για τον εγγονό του, ο οποίος ακολουθώντας την παράδοση της οικογένειας δεν μπόρεσε να «ξεφύγει» από τα καλλιτεχνικά μονοπάτια.Εκτός από τον παππού του, που εξακολουθεί να είναι ένας από τους σημαντικούς ηθοποιούς μας -δίνει μάλιστα ρεσιτάλ στην παράσταση «Οίκος ευγηρίας:
η ευτυχισμένη δύσις» όπου πρωταγωνιστεί-, ο Aνέστης Βλάχος Jr έχει πάρει... γονίδια και από τη γιαγιά του, τη διακεκριμένη πιανίστρια (και τραγουδίστρια) Αναστασία Παπανδρόνη, αλλά και από τον πατέρα του Ηρακλή, ο οποίος ασχολήθηκε περισσότερο με τη σκηνοθεσία και τις τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές.

Ο Ανέστης ξεκαθάρισε στην «Espresso»: «Δεν ήθελα να πατήσω πάνω στο επώνυμο του παππού μου για να κάνω καριέρα. Προσπάθησα να δοκιμάσω μόνος μου τις δυνάμεις μου, γι' αυτό και όλοι με ξέρουν ως Ανέστη Tramp». Οπως αναφέρει, «δεν είχα στο μυαλό μου να ασχοληθώ με το τραγούδι. Από μικρός έκανα σκετσάκια, ταινίες μικρού μήκους και δεν ήταν λίγες οι φορές που περνούσα από casting ακόμη και τους φίλους μου. Πέρυσι όμως έβγαλα το πρώτο τραγούδι με τίτλο “Περαστικά, κουκλί μου”, το οποίο παίζεται σε κλαμπ».

Μόνιμος συνεργάτης του είναι ο φίλος του Νίκος Σπαντίδης (προέρχεται επίσης από καλλιτεχνική οικογένεια), με τον οποίο ετοιμάζουν επτά νέα κομμάτια. Μάλιστα το τελευταίο τραγούδι που υπογράφει μόνος του ο 26χρονος και ανέβηκε στο YouTube, το «Είσαι ωραίο μωρό» κατάφερε να φτάσει τις 10.000 προβολές σε λιγότερο από έναν μήνα.

Ενθουσιασμένοι με τη δουλειά του δηλώνουν τόσο ο παππούς όσο και ο πατέρας του Ανέστη, ενώ, εκτός από τη μουσική, ο νεαρός ετοιμάζεται να ασχοληθεί και με τα κοινά, αφού κατεβαίνει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Συμμαχία για την Παιανία και τα Γλυκά Νερά.

Lifestyle, ΘΗΒΑ,

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget