Παπα-Γιάννης Οικονομίδης: Ας ψάξουν αλλού οι αγρότες να βρουν τους υπεύθυνους



Ποιοι είναι αυτοί που δεν θέλουν να ανοίξει η συζήτηση για τα σκουπίδια στην περιοχή μας και βάζουν απελπισμένους αγρότες να ασκούν ωμή και παράλογη βία απέναντι σε όσους ενδιαφέρονται;;; Η ΔΕΠΟΔΑΘ διοργάνωσε για τις 19-02-2014 ημερίδα με θέμα την διαχείριση των μη αστικών στερεών αποβλήτων στην οποία μου ζητήθηκε να συμμετάσχω ως εισηγητής. Με την έναρξη της ημερίδας, κάποιοι παρεβρισκόμενοι που δήλωναν αγρότες της περιοχής, άρχισαν να δυναμιτίζουν το κλίμα, βρίζοντας και απειλώντας τους εισηγητές και τον διοργανωτή.
Δεν δίστασαν, τυφλοί από μίσος και φανατισμό να χειροδικήσουν εναντίον μας, μη σεβόμενοι ούτε καν αυτό το ιερατικό σχήμα, με μόνη αιτία το ότι οι πεποιθήσεις μας δεν τους είναι αρεστές.
 Το λυπηρό είναι ότι κανείς από τους δημοτικούς άρχοντες, ούτε ο Δήμαρχος Θήβας ούτε ο Δήμαρχος Τανάγρας υπερασπίστηκαν το αυτονόητο. Δείλιασαν. Δείλιασαν μαζί τους και οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας.
 Περιμένω από τους τοπικούς φορείς, την Μητρόπολη, τα κόμματα και τους βουλευτές μας, να καταδικάσουν άμεσα και απερίφραστα το γεγονός της άσκησης σωματικής βίας. Αν την ανεχθούμε, η βία μπορεί να γίνει πιο επικίνδυνη από τη ρύπανση, και να αποτελέσει την σοβαρότερη υπονόμευση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Αν δεν συμβάλλουμε όλοι ώστε να ανατραπεί η κατάσταση αυτή τότε θα μας σκοτώσει σαν φίδι που μεγαλώνει στον κόρφο μας.
 Δεν μετανοιώνω για όσα έχω κάνει σχετικά με το περιβαλλοντικό ζήτημα της περιοχής μας. Μου τα υπαγόρευσε η ιερατική μου συνείδηση αλλά και η ιδιότητα του πολίτη αυτού του τόπου, ιδιότητα που μοιράζομαι με όλους σας. Και εγώ και οι συνεργάτες μου είπαμε μόνον την αλήθεια, θέλοντας να υπερασπιστούμε όσο μας επέτρεπαν οι δυνάμεις μας, την ιερότητα της ζωής, το δικαίωμα των ανθρωπίνων προσώπων στην υγεία, το δικαίωμα σε μια ζωή με ποιότητα. Δεν κατέστρεψα εγώ το νερό της περιοχής. Ας ψάξουν αλλού οι αγρότες να βρουν τους υπεύθυνους. Όλα τα στοιχεία που έχω είναι στην διάθεση των ενδιαφερομένων. Δεν έχω να κρύψω τίποτα. Δεν με πτοεί η παράλογη αυτή βία. Μου δείχνει ότι βρίσκομαι στον σωστό δρόμο. Μόνο η αλήθεια μπορεί να προκαλεί τόσο φανατισμένη αντίδραση. Την αλήθεια όμως ακόμη κι αν σταματήσουμε όλοι να την φωνάζουμε, θα την φωνάζουν οι πέτρες.

Οικονομίδης Ιωάννης

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget