Θερμή
υποδοχή επιφύλαξαν οι Λιβαδείτες στην Ολυμπιακή Φλόγα για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες
“SOCHI 2014″, που έφθασε λίγο μετά τις 3.30 στη βοιωτική πρωτεύουσα. Στην
πλατεία Λάμπρου Κατσώνη έγινε η τελετή υποδοχής, παρουσία εκπροσώπου της
Ρώσικης Οργανωτικής Επιτροπής “SOCHI 2014″ και
εκπροσώπου της Ελληνικής
Ολυμπιακής Επιτροπής. Τέσσερις λαμπαδηδρόμοι, διακεκριμένοι αθλητές
της πόλης, ο Κώστας Μίγας, ο
Αναστάσιος-Πλάτωνας Αναστασίου και ο
Γιώργος Διαλεκτός, που άναψε και το βωμό
καθώς και η Νάγια Καραμάνη μετέφεραν την Ολυμπιακή φλόγα.
Τους
συνόδευαν οι αθλήτριες Ελμαλή Μαριανότα,
Ελίνα Μπάρτζου και Παναγιώτα Μαχαίρα αθλήτριες με πολλές διακρίσεις . Εκτός από
το άναμμα του βωμού, η τελετή περιελάμβανε την ανάκρουση του Ύμνου των
Ολυμπιακών Αγώνων και των ύμνων Ρωσίας και Ελλάδας. Ακολούθησαν σύντομοι χαιρετισμοί και
ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων από τους τοπικούς φορείς. Ενώ το δικό της ξεχωριστό τόνο έδωσε
η δημοτική χορωδία Λιβαδειάς.Νωρίτερα η
λαμπαδηδρομία στάθμευσε και στην Αράχωβα όπου έγινε αντίστοιχη τελετή.
Δημοσίευση σχολίου