Εννιά δουλειές που δεν θα υπάρχουν σε λίγα χρόνια



Τους 9 τομείς εργασίας που αναμένεται να καταγράψουν τις μεγαλύτερες απώλειες σε θέσεις εργασίας μέχρι το 2020 καταγράφει αμερικανική έρευνα.
Η λίστα με τους 9 τομείς εργασίας που αναμένεται να καταγράψουν απώλειες στις θέσεις εργασίας με ταχύτερους ρυθμούς, καταρτίστηκε βάσει στατιστικών στοιχείων από γραφεία εργασίας των ΗΠΑ.
 Οι 9 κλάδοι όπου θα δεχθούν τις ισχυρότερες πιέσεις και συνεπώς σε αυτές θα μειωθούν κατά πολύ οι θέσεις εργασίας είναι οι εξής:
 •1.Υπάλληλοι Ταχυδρομείου
 Οπως αναφέρει η μελέτη ο κλάδος αυτός θα σημειώσει μεγάλες απώλειες, τόσο λόγω του γεγονότος ότι παρουσιάζουν ανάπτυξη οι εταιρείες κούριερ όσο και λόγω του ίντερνετ και της διάδοσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 •2.Τηλεφωνητής-τηλεφωνήτρια σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών
 Η ανάπτυξη των αυτοματοποιημένων υπηρεσιών έχει σαν συνέπεια τη ραγδαία μείωση των θέσεων εργασίας στο συγκεκριμένο κλάδο.
 •3. Εργάτες σε εργοστάσια κατασκευής επεξεργαστών υπολογιστών
 Οι μηχανές αντικαθιστούν τον άνθρωπο, κάνοντας τη δουλειά πιο αποτελεσματικά και σαφέστατα πιο οικονομικά. Τη δουλειά όσων επέβλεπαν την κατασκευή των μικροτσίπ στο μέλλον θα την κάνουν ρομπότ και επομένων στον κλάδο αυτό θα καταγραφεί σημαντική μείωση των θέσεων εργασίας.
 •4. Χειριστής ραπτομηχανών
 Η αγορά των ειδών ένδυσης και υπόδησης, αλλά και των επίπλων ήδη βρίσκεται υπό πίεση, κάτι το οποίο, σύμφωνα με τη μελέτη, θα μειώσει κατά 9,6% τις θέσεις εργασίας στους τομείς αυτούς. Μεταξύ των κλάδων των τομέων αυτών που θα καταγράψουν τις μεγαλύτερες απώλειες είναι οι χειριστές ραπτομηχανών καθώς οι εταιρείες σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής αναθέτουν το «ράψιμο» σε εργοστάσια του εξωτερικού.
 •5. Τεχνικός εκτύπωσης
 Δεδομένου ότι το ίντερνετ έχει στρέψει τους αναγνώστες στις... οθόνες, αφού μέσω των συσκευών τους μπορούν να διαβάζουν τα αγαπημένα τους περιοδικά, εφημερίδες ακόμη και τα βιβλία τους οπουδήποτε κάνοντας απλά ένα... κλικ, έχει σαν συνέπεια να μειώνονται τα έντυπα και άρα να δέχεται πιέσεις και ο κλάδος της εκτύπωσης.
 •7 Πλασιέ
 Η ανάπτυξη της τεχνολογίας φέρνει και το... θάνατο του πλασιέ. Οταν οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρθουν σε επαφή με εκατομμύρια πελάτες σε απευθείας σύνδεση με το πάτημα ενός κουμπιού, το να πηγαίνεις από πόρτα σε πόρτα για να γνωρίσεις τους πελάτες σου δεν θεωρείται ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος προώθησης των προϊόντων.
 •8. Διακοσμητές λουλουδιών
 Η οικονομική κρίση που μαστίζει τα τελευταία χρόνια διάφορες περιοχές του πλανήτη έχει κάνει τους καταναλωτές ναι είναι πιο συνειδητοί στις επιλογές τους. Προτιμούν να αγοράσουν πέντε απλά λουλούδια από τα ανθοπωλεία, παρά καλοσχεδιασμένες, ντιζαϊνάτες ανθοδέσμες που κοστίζουν μια περιουσία.
 •9. Δημοσιογράφος
 Η στροφή προς τον ίντερνετ ασκεί πιέσεις στις εφημερίδες και τα περιοδικά με αποτέλεσμα να μειώνονται οι θέσεις εργασίας στον κλάδο αυτό.


ΠΗΓΗ http://www.dete.gr/

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget