Καθώς η κρίση κλιμακώνεται, ενισχύεται η δυναμική ενός κινήματος «καταναλωτικού πατριωτισμού», με κίνητρο τη στήριξη της εγχώριας παραγωγής. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένας στους τρεις καταναλωτές άρχισε να αγοράζει ελληνικά προϊόντα -επειδή είναι ελληνικά και όχι εισαγόμενα- τον τελευταίο χρόνο.
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ότι θα συνεχίσει να το κάνει για να στηρίξει την εθνική οικονομία, παρά το ότι σε επίπεδο τιμών είναι ακριβότερα από τα εισαγόμενα. Οι εταιρείες, ελληνικές και ξένες, υπολογίζοντας την τάση των καταναλωτών, έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους, τονίζοντας την «ελληνικότητα» είτε των ιδίων είτε των προϊόντων τους.
Ενας στους τρεις καταναλωτές άρχισε να αγοράζει ελληνικά προϊόντα τον τελευταίο χρόνο και το 93% δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που δημοσιεύει η Καθημερινή της Κυριακής. >>>
Το 83,37% πιστεύει ότι όταν αγοράζει τα ελληνικά προϊόντα στηρίζει την ελληνική οικονομία και το 80,33% θεωρεί ότι συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας.
Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά είδη είναι: τα φρέσκα τρόφιμα-οπωροκηπευτικά (91%), τα γαλακτοκομικά (91%), τα αρτοσκευάσματα (84%) κ.ά.
Δημοσίευση σχολίου