Τρόπους για να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση και να αυξήσουν την πελατεία και τον τζίρο τους αναζητούν οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, κι ένας από αυτούς είναι η καθιέρωση του mezzo menu. Ο λόγος για τη… μισή μερίδα, δηλαδή μισή ποσότητα φαγητού στη μισή τιμή, που κάθε άλλο παρά νέα τάση είναι, καθώς ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ελλάδα της δεκαετίας του ’60.
Πολλά εστιατόρια της Αθήνας, ακόμα κι αυτά που βρίσκονται σε ακριβές περιοχές, έχουν καθιερώσει πλέον τη μισή μερίδα και οι ιδιοκτήτες εμφανίζονται ικανοποιημένοι, καθώς υποστηρίζουν ότι έχει απήχηση στον κόσμο.
Πολλά εστιατόρια της Αθήνας, ακόμα κι αυτά που βρίσκονται σε ακριβές περιοχές, έχουν καθιερώσει πλέον τη μισή μερίδα και οι ιδιοκτήτες εμφανίζονται ικανοποιημένοι, καθώς υποστηρίζουν ότι έχει απήχηση στον κόσμο.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες, να πάρουν στο σπίτι τους την ποσότητα του φαγητού που δεν θα καταναλώσουν στο εστιατόριο.
Ίδια τακτική ακολουθούν και ψητοπωλεία, που διαθέτουν τα είδη τους σε μειωμένες ποσότητες με χαμηλότερη τιμή, στην προσπάθειά τους να κρατήσουν την πελατεία τους.
ΠΗΓΗ
Δημοσίευση σχολίου