Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ !!!



Μεγάλος Φιλικός '' Ιερός '' Ποδοσφαιρικός Αγώνας Παλαιμάχων θά διεξαχθεί στό Δημοτικό Στάδιο Θήβας τήν Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου καί ώρα 15.00 μεταξύ τού ΑΟ ΘΗΒΑ καί τού ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟΥ ο οποίος θά αγωνιστεί μέ πολλά γνωστά ονόματα τού παρελθόντος αφού ο Σκοπός τού Αγώνα είναι Ιερός .
Συγκεκριμένα τά έσοδα τού Αγώνα προορίζονται γιά τήν οικονομική ενίσχυση τής Τράπεζας τής Αγάπης τής Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών καί Λεβαδείας πού εδρεύει στή Θήβα .

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget