Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Φάρσα η βόμβα στα δικαστήρια της Θήβας


Συναγερμός στην ΑΔ Βοιωτίας για δεύτερη φορά σε διάστημα λίγων ημερών καθώς υπήρξε νέο τηλεφώνημα στην εφημερίδα τα ΝΕΑ αυτή τη φορά για τοποθέτηση βόμβας στο δικαστικό μέγαρο.
 Το τηλεφώνημα έγινε στις 6.45 το πρωί και άμεσα στο σημείο βρέθηκε ισχυρή αστυνομική δύναμη όπου εκκένωσε το εσωτερικό των δικαστηρίων και απέκλεισε τη γύρω περιοχή.
 Μέσα και έξω από το δικαστικό μέγαρο της Θήβας ερευνούν για την ύπαρξη ύποπτου αντικειμένου αστυνομικοί και ειδικά εκπαιδευμένος σκύλος.
 Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες οι έρευνες βρίσκονται στο τελικό στάδιο και όπως όλα δείχνουν μάλλον πρόκειται για μία ακόμη φάρσα.

Φάρσα η βόμβα

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget