Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Ερωτήσεις Μπασιάκου στη Βουλή για Ελλείψεις σε Νοσοκομεία και ΚΥ



Tο πρόβλημα των ελλείψεων στα Νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της Βοιωτίας έφερε -πέραν των συνεχών επισκέψεων του στο Υπουργείο (μερικές και με τη συμμετοχή φορέων) και παρεμβάσεων του στον Υπουργό- και στη Βουλή με ερωτήσεις του (από 2-4-2014 και 7-4-2014) ο Βουλευτής Βοιωτίας Ευάγγελος Μπασιάκος, ως αίτημα των τοπικών κοινωνιών, επικαλούμενος και προσκομίζοντας τις σχετικές παρεμβάσεις του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας ,
του Δήμου Λειβαδιάς , του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Λειβαδιάς και του Δήμου Αλιάρτου –Θεσπιέων , ζητώντας και πάλι από τον Υπουργό Υγείας την άμεση αναγκαία κάλυψη των κενών και ελλείψεων για την καλύτερη υγειονομική περίθαλψη και στήριξη των Βοιωτών.

Μπασιάκος,Νοσοκομεία,ΘΗΒΑ

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget