Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς σε
Συνεδρίασή του αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία, που
κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. για την Τετάρτη 9/4/2014.Καλούμε όλους τους Εργαζόμενους, έξω
από το Δημαρχείο Λιβαδειάς την Τετάρτη 9/4/2014 και ώρα 8.00΄το πρωί, να
δώσουμε ηχηρό μήνυμα αντίστασης απέναντι σε αυτούς που με τις πολιτικές που
εφαρμόζουν υποθηκεύουν το μέλλον μας , κλέβουν τα όνειρά μας , καταστρέφουν τις
ζωές μας.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ !!!
Την Απεργιακή Συγκέντρωση συνδιοργανώνουν:
* Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α΄βαθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας
Λιβαδειάς
* ΕΛΜΕ Νομού Βοιωτίας
* Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Επαρχίας Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Λιβαδειάς
* Σύλλογος Εργαζομένων ΙΚΑ Νομού Βοιωτίας

Δημοσίευση σχολίου