Το εσπέρας της Πέμπτης 2 Νοεμβρίου ε.έ. ο Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης μας κ. Γεώργιος χοροστάτησε στον Εσπερινό επί τη μνήμη της
Ανακομιδής των ιερών λειψάνων του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Γεωργίου του
Τροπαιοφόρου, στην ομώνυμη Ιερά Μονή Μαυρομματίου.
Κατά το αγιορείτικο τυπικό
τελέσθηκε η ακολουθία του Εσπερινού, η λιτή και εν συνεχεία η αρτοκλασία, στο
τέλος της οποίας μίλησε ο Σεβασμιώτατος, αναφερόμενος στον εορταζόμενο Άγιο. Μάλιστα είπε ότι
ήρθαμε προσκυνητές στο μοναστήρι του Αγίου αλλά και για να ενισχύσουμε τον
Καθηγούμενο π. Σιλουανό και τον π.Μωϋσή καθώς και τους προσκυνητές που έρχονται
στη Μονή. Επίσης, αναφέρθηκε και στην παρουσία του πανοσ. αρχιμανδρίτου π.
Διονυσίου από το κελί του Αγίου Γεωργίου
Καρτσωναίων, που βρίσκεται στην σκήτη της Αγίας Άννης στο Άγιον Όρος και κατάγεται
από τη Θήβα.
Δημοσίευση σχολίου