Σκάνδαλο Χατζηδάκη: Ακρίβυνε την ΔΕΗ και μοιράζει εκατομμύρια, bonus και λιμουζίνες στα Golden Boys

Μέγα σκάνδαλο του Κωστή Χατζηδάκη με διασπάθιση χρημάτων των Ελλήνων, που τα μοιράζει σε Golden Boy δικής του επιλογής στην ΔΕΗ. Μόλις ανέλαβε είπε ότι δεν θα ακριβύνει τους λογαριασμούς ρεύματος αλλά τελικά το ψέμα ήταν διπλό. Και το ρεύμα ακρίβυνε και έβαλε χέρι σε € 200.000.000 ευρώ από το κοινωνικό μέρισμα των φτωχών Ελλήνων, όπως αποκάλυψε ο υφυπουργός δημοσιονομικής πολιτικής Θόδωρος Σκυλακάκης. στον ΑΝΤ1.
 Ετσι  η δήθεν ΔΕΗ «που είναι στο χείλος του γκρεμού» ήταν ένα ψέμα για πλουτίσουν οι εκλεκτοί της Νεας Δημοκρατίας σε βάρος του Ελληνικού λαού.




Σκάνδαλο Χατζηδάκη

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget