Κερδίζουν έδαφος στην αγορά τα ελληνικά αναψυκτικά

Αύξηση σε επίπεδο όγκου αλλά υποχώρηση, αν και οριακή σε επίπεδο αξίας, εμφάνισαν οι πωλήσεις αναψυκτικών από τις αρχές του έτους έως και τα μέσα Ιουλίου με βάση τα επίσημα στοιχεία μέτρησης της κατανάλωσης εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ από την Nielsen.
Πορεία η οποία συνδέεται αφ ενός με την επαναδραστηριοποίηση στην αγορά του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος και δευτερευόντως με την αύξηση του τουριστικού ρεύματος.
 Η ουσία είναι ότι η συγκεκριμένη κατηγορία, ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεών της γίνεται στα μικρά σημεία λιανικής και συγκεκριμένα στα περίπτερα (σ.σ. τα αναψυκτικά είναι προϊόντα επιθυμίας), πέρασε σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης έστω και αν αυτή η ανάπτυξη περιορίζεται μέχρι στιγμής στον όγκο πωλήσεων.
 Με βάση τα στοιχεία της Nielsen ο τζίρος από τις αρχές του χρόνου έως και τα μέσα Ιουλίου άγγιξε τα 98,911 εκατ. ευρώ από 99,449 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν (-0,5%) με τον όγκο πωλήσεων να καταγράφει ανάπτυξη έστω και οριακή της τάξεως του 0,3%.
 Στους κερδισμένους της κατηγορίας συγκαταλέγονται τα ελληνικά brands με τα brands των Coca Cola, αδιαφιλονίκητος market leader του κλάδου, και Pepsico αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Coca Cola 3E μειώθηκαν 1,8% σε όγκο και αξία, πτώση 8,6% σε όγκο και 12% σε αξία κατέγραψαν οι πωλήσεων PL ενώ υποχώρηση 8,6% σε όγκο και 9,9% σε αξία σημείωσαν οι πωλήσεις της Pepsico.
 Στον αντίποδα, τα brands των ελληνικών εταιρειών του κλάδου συνέχισαν να καταγράφουν ανάπτυξη. Ωστόσο το μερίδιό τους και οι πωλήσεις τους τόσο σε αξία όσο και σε όγκο αποτελούν μικρό μέρος της συνολικής πίτας, το μεγαλύτερο κομμάτι της οποίας ελέγχεται από την Coca Cola 3E.
 Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις της Πατρινής ΛΟΥΞ – Μαρλαφέκας η οποία φιγουράρει στην τέταρτη θέση του κλάδου σημείωσαν αύξηση 15,8% σε όγκο και 14,3% σε αξία, και της ΕΠΑΠ (Green Cola) ανάπτυξη 10% σε όγκο και 5% σε αξία πωλήσεων.
 Στην έκτη θέση της κατηγορίας βρίσκεται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι πωλήσεις της οποίας ενισχύθηκαν κατά 15,4% σε όγκο και 16,4% σε αξία. Οι πωλήσεις της ΕΨΑ, στην οποία ποσοστό 25% ελέγχει η ΒΙΚΟΣ, ενισχύθηκαν κατά 25,5% σε όγκο και 8,9% σε αξία ενώ η ΒΙΚΟΣ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 82,7% σε όγκο και 69% σε αξία.

ελληνικά αναψυκτικά

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget