Ελένη Χατζίδου για Άρη Σοϊλέδη: «Με έκανε να γελάω πολύ όσο καιρό ήμασταν μαζί…»

Συνέντευξη στο περιοδικό People παραχώρησε η Ελένη Χατζίδου, η οποία αναφέρθηκε και στον χωρισμό της με τον Άρη Σοϊλέδη και αποκάλυψε πως επικοινωνούν συχνά.
Το «μάθημα» που πήρες από το χωρισμό σου από τον Άρη Σοϊλέδη, ποιο είναι;
 Πέρασα υπέροχα με τον Άρη, έχω να κάνω μόνο πολύ καλές σκέψεις για εκείνον. Είναι εκπληκτικό παιδί, με έκανε να γελάω πολύ όσο καιρό ήμασταν μαζί. Έχω πολύ λίγο χρόνο για την προσωπική μου ζωή και όσοι είναι μαζί μου –οι φίλοι και ο σύντροφός μου– είναι επιλεγμένοι πολύ αυστηρά. Έτσι συνέβη και με τον Άρη. Για να είμαι μαζί του δυόμισι χρόνια, κάτι σημαίνει. Από την άλλη, επειδή λες για μάθημα, δεν χρειαζόταν να ανεβάζω τόσες κοινές φωτογραφίες στο Instagram και το σίγουρο είναι ότι δεν θα το ξαναέκανα. Γιατί σβήσατε και οι δύο τις κοινές σας φωτογραφίες από τα social media;
 Τις έχω στο κινητό μου αυτές τις φωτογραφίες, δεν τις έχω «σβήσει» από τη ζωή μου. Απλά δεν ήθελα να τις βλέπω και στο Instagram. Ήταν μια απόφαση της στιγμής. Ίσως και λίγο παιδική αν θες, ήταν αστείο που τις έσβησε ο ένας, τις έσβησε και ο άλλος. Το θετικό είναι ότι έχουμε καλή σχέση, επικοινωνούμε μάλιστα, γιατί έχουμε κάποιες εκκρεμότητες. Έχει κάποια πράγματά μου στην Κύπρο και πρέπει να τα πάρω, κι εγώ έχω δικά του πράγματα στο σπίτι μου. Κανονίζουμε πώς θα γίνει η ανταλλαγή, γιατί λείπουμε συνέχεια και οι δυο. Μαθαίνω τα νέα του, ξέρω ότι πήρε μετεγγραφή στην ομάδα της Κέρκυρας, ξέρω ότι είναι καλά.

Πηγή: govastileto.gr

Ελένη Χατζίδου για Άρη Σοϊλέδη

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget