εξώδικο του Θέμη Mπαλασόπουλου στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα "aftodioikisi.gr"

Όπως καλώς γνωρίζετε, επί σειρά ετών έχω διατελέσει Πρόεδρος της Εκτελεστικής
Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και
επικεφαλής της συνδικαλιστικής παράταξης «Συνδικαλιστική Ανατροπή στους Ο.Τ.Α.» μέχρι το Νοέμβριο του 2015 και της συνδικαλιστικής παράταξης «Δημοσιοϋπαλληλική Ανατροπή»
μέχρι και την συνταξιοδότηση μου, στα τέλη του 2016.
Με τις ιδιότητες μου αυτές, δεν ήταν λίγες οι φορές στο παρελθόν, που έχω γίνει παντελώς απρόκλητα αποδέκτης ανοίκειων εκφράσεων και χαρακτηρισμών, που εκφεύγουν της στοιχειώδους έστω ευπρέπειας, μέσω της ιστοσελίδας www.aftodioikisi.gr, της οποίας τυγχάνετε διαχειριστής.
Αντίστοιχα, δεν ήταν λίγες οι φορές, που αναφερθήκατε στο πρόσωπο μου,αποδίδοντας μου ενέργειες και συμπεριφορές, που μόνο ως αποκυήματα φαντασίας μπορούν να χαρακτηριστούν, χωρίς μάλιστα, ποτέ να μπείτε στον κόπο, όπως επιβάλει η δημοσιογραφική δεοντολογία, να μου παρέχετε το δικαίωμα να απαντήσω σε όσα αβασίμως και συκοφαντικά μου αποδίδατε, μετατρέποντας την δημοσιογραφία, που υποτίθεται, ότι υπηρετείτε σε μονόπλευρη, προσωπική βεντέτα εις βάρος μου και θίγοντας βάναυσα την προσωπικότητα μου.
Σας υπενθυμίζω δε, ότι στο παρελθόν μετά την άσκηση εις βάρος σας αγωγής εκ
μέρους μου είχατε ευθέως ομολογήσει μέσω της υπογραφής σχετικού πρακτικού
συμβιβασμού, ότι οι ενέργειες σας έναντι του προσώπου μου ήταν προσβλητικές και είχατε
μάλιστα δεσμευτεί να απέχετε από κάθε αναφορά σε εμένα. Δυστυχώς, ωστόσο, φαίνεται, ότι
ούτε καν τις δικές σας δεσμεύσεις δεν είστε σε θέση να τηρήσετε.
Και ενώ θα έλεγε κανείς, ότι το όλο το προσωπικό σας μένος εναντίον μου, που καλώς
γνωρίζουμε όλοι, από που εκκινεί, θα είχε πλέον καταλαγιάσει, καθώς έχω αποχωρήσει από
την ηγεσία της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και της συνδικαλιστικής παρατάξεως "Συνδικαλιστική Ανατροπή στους Ο.Τ.Α." εδώ και καιρό, ενώ στερούμαι κάθε θεσμικού ρόλου, που θα μου επέτρεπε την εμπλοκή μου σε δράσεις και αποφάσεις της Ομοσπονδίας, με έκπληξη και πρωτίστως με αγανάκτηση, διαπίστωσα σε ανάρτηση σας στις 19 Ιουνίου 2017, ότι συνεχίζετε παντελώς αναίτια την εις βάρος μου συκοφαντική και υβριστική τακτική σας.
Συγκεκριμένα, σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα, την οποία διαχειρίζεστε, με τίτλο
«Γαλαζοπράσινη» ηγεσία ΠΟΕ-ΟΤΑ κατά συμβασιούχων-Στηρίζει απεργοσπάστες για τα
«κουκιά», κάνετε αναφορά στο όνομα μου, επικαλούμενος, όλως ψευδώς, ότι τάχα πηγαίνω
τα Σαββατοκύριακα στην Ομοσπονδία "για να μην βλέπουν τα κακά μάτια" και ισχυριζόμενος
παντελώς υποτιμητικά στο πρόσωπο και την προσωπική μου διαδρομή, ότι το πνεύμα και το
επίπεδο της συνδικαλιστικής πρακτικής, που έχω εφαρμόσει κατά την διάρκεια της ενεργού
συνδικαλιστικής μου δράσης (που εμμέσως χαρακτηρίζετε εκ μέρους σας ως "συνδικαλιστική
αλητεία"), «όχι μόνο είναι παρόν αλλά έχει μπροστά του πεδίον δόξης λαμπρό».
Με τον τρόπο αυτό, επιχειρείτε να με παρουσιάσετε, ότι τάχα συνεχίζω να καθοδηγώ
την Ομοσπονδία, ότι οι πρακτικές μου και ο τρόπος συμπεριφοράς μου συνεχίζουν να
διαπνέουν τα όργανα της και τελικώς όλη αυτή η «κληρονομιά» που έχω αφήσει πίσω μου
αποτελεί μια μορφή συνδικαλιστικής αλητείας.
Πέραν των ορθογραφικών λαθών του κειμένου, που ευλόγως προκαλούν εντύπωση,
ιδιαίτερα όταν προέρχεται από έναν άνθρωπο, που αποκαλεί τον εαυτό του "δημοσιογράφο",
οφείλατε να γνωρίζετε, ότι ουδένα θεσμικό ρόλο έχω πλέον, και ότι η Ομοσπονδία λειτουργεί
μέσω των συντεταγμένων οργάνων της, που έχουν εκλεγεί μέσω νομίμων και δημοκρατικών
εκλογών. Πάνω απ’ όλα οφείλατε να γνωρίζετε, ότι η πορεία μου, η προσωπική μου και
συνδικαλιστική διαδρομή έχουν χαρακτηριστεί αποκλειστικά και μόνο από την προσπάθεια
μου να προασπίσω τα δικαιώματα των εργαζομένων, σε εξαιρετικά δύσκολες εποχές για την
Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους εργαζομένους σε αυτήν, τηρώντας πάντοτε με συνέπεια τις
δεσμεύσεις, που ανέλαβα απέναντι στην Ομοσπονδία, στα Μέλη της και στους εργαζόμενους
του κλάδου. Οφείλατε ομοίως να γνωρίζετε και μάλιστα από προσωπική πείρα, ότι η πορεία
μου αυτή με έχει φέρει πολλές φορές σε σύγκρουση με οργανωμένα συμφέροντα και με
κυβερνήσεις, διαφόρων πολιτικών χώρων. Η προσωπική αυτή διαδρομή, πόρρω απέχει από το
να θεωρηθεί «συνδικαλιστική αλητεία», όπως με εμπάθεια και μένος, αναφέρετε στο κείμενο
σας.
Επειδή, όσα αναφέρονται στο κείμενο, που φιλοξενείται στην σελίδα σας, είναι
συκοφαντικά και υβριστικά, σας δηλώνω για πολλοστή φορά, ότι σας απαγορεύω την
επίκληση ή την αναφορά του ονόματος μου. Σε κάθε περίπτωση, δεν είμαι διατεθειμένος να
ανεχτώ χρήση του ονόματος μου, καθ' οιονδήποτε τρόπο μέσω της ιστοσελίδας, την οποία
διαχειρίζεστε, δεδομένου μάλιστα, ότι μετά την αποχώρηση μου από την ενεργό δράση σε
καμία περίπτωση δεν μπορείτε να επικαλεστείτε, ότι διαθέτετε "δημοσιογραφικό
ενδιαφέρον", που θα δικαιολογούσε μια τέτοια αναφορά.
Επειδή οφείλετε άμεσα και δη εντός δύο ημερών από την λήψη της παρούσας
εξωδίκου δηλώσεως, να διαγράψετε την σχετική ανάρτηση από την ιστοσελίδα, που
διαχειρίζεστε και να προβείτε σε διορθωτική-αποκαταστατική ανάρτηση, που θα αποκαθιστά
πλήρως το όνομα μου και την υπόληψη μου, που εθίγη μέσω των συκοφαντικών και
υβριστικών αναφορών στο πρόσωπο μου.
Επειδή επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου για την ζημιά, που έχω
υποστεί τόσο ενώπιον των αστικών όσο και ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων.
Επειδή τα ανωτέρω είναι νόμιμα, βάσιμα και αληθή.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την αναφορά στο όνομα μου με απαξιωτικούς, συκοφαντικούς
και υβριστικούς ισχυρισμούς.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ να προβείτε άμεσα και δη εντός δύο ημερών από την λήψη της παρούσας σε
διαγραφή του εν λόγω κειμένου από την ιστοσελίδα σας, να απέχετε από την χρήση του
ονόματος μου ή την αναφορά σε στο πρόσωπο μου, στα πλαίσια της ιστοσελίδας, που
διαχειρίζεστε και τέλος να προβείτε σε διορθωτική-αποκαταστατική ανάρτηση, που θα
αποκαθιστά πλήρως το όνομα μου και την υπόληψη μου, που εθίγη μέσω των συκοφαντικών
και υβριστικών αναφορών στο πρόσωπο μου.
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ, ότι προτίθεμαι να ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου ενώπιον κάθε
αρμοδίου Δικαστηρίου ή Αρχής για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψης μου.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδότω νομίμως την παρούσα, προς ον αύτη
απευθύνεται προς γνώση του και δια τας νομίμους συνεπείας αντιγράφων.
Αθήνα, 20 Ιουνίου 2017
Η πληρεξουσία Δικηγόρος
«Σε μία ακόμη αθλιότητα που αποδεικνύει για μια ακόμη φορά το πόσο ΔΕΝ
ενδιαφέρεται για τους συμβασιούχους, προχώρησε η «γαλαζοπράσινη» ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Συγκεκριμένα, σε μια απίστευτη ανακοίνωση, μνημείο συνδικαλιστικής “αλητείας”, που
αποδεικνύει ότι ο γνωστός Μπαλασόπουλος μπορεί μεν να πηγαίνει πλέον μόνο τα
Σάββατοκύριακα στην Ομοσπονδία (σ.σ. για να μην τον βλέπουν τα “κακά” μάτια;) αλλά τo
πνεύμα του και το επίπεδο της συνδικαλιστικής πρακτικής του, όχι μόνο είναι παρών αλλά και
έχουν μπροστά τους πεδίον δόξης λαμπρό, κατηγορεί την aftodioikisi.gr για «σύστημα της
δημοσιογραφικής «Χαβούζας» που με ψεύδη και ανυπόστατες ειδήσεις προσπαθεί να
υλοποιήσει συμβόλαια… διαφόρων αφεντικών»!!!!!!!
Για ποιο λόγο: Γιατί, όπως μας κατήγγειλαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και οι συμβασιούχοι που
πήγαν το πρωί στην κατάληψη του υπουργείου Εσωτερικών και τους γιουχάισαν όταν τους
είδαν να μαζεύουν τα σκουπίδια της Αθήνας, γράψαμε ότι: Οι εργαζόμενοι της καθαριότητας
του δήμου Αθηναίων αλλά και αυτοί του ΕΔΣΝΑ δεν συμμετείχαν στις κινητοποίησεις της
ΠΟΕ-ΟΤΑ, κάτι που, όπως μας μετέφεραν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, έχει προκαλέσει αλγεινή
εντύπωση στους υπόλοιπους εργαζόμενους και τους συμβασιούχους.
Πέραν της καταγγελίας, η είδηση διασταυρώθηκε, καθώς το αμαξοστάσιο της Ιεράς Οδού
λειτουργούσε κανονικά μέχρι το μεσημέρι, ενώ και στον ΕΔΣΝΑ έμπαιναν κανονικά όλα τα
απορριμματόφορα. Εκτός όμως από αυτό, είναι χαρακτηριστικό ότι το Σωματείο ΕΕΔΑ που
ανήκει στην ΠΟΕ-ΟΤΑ και στην πλειοψηφία του είναι ψηφοφόροι του …Τράκη και της παρέαςτου (σ.σ. είναι πολλές οι ψήφοι …Τράκη και γι’ αυτό απέκλεισες και συνεχίζεις να αποκλείεις τους συμβασιούχους!), έλαβε απόφαση να συμμετάσχει μετά το δημοσίευμα της
aftodioikisi.gr, το μεσημέρι της Δευτέρας, την ώρα που η απόφαση της ΠΟΕ-ΟΤΑ ήταν σαφής
ότι οι καταλήψεις των αμαξοστασίων θα ξεκινούσαν από τα μεσάνυχτα της Κυριακής προς
Δευτέρα.
Παράλληλα, όμως, όπως προκύπτει και από την πρώτη σελίδα της ιστοσελίδας του ΕΔΣΝΑ,
καμία απόφαση δεν έχει ληφθεί για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις όπως ισχυρίζεται η ΠΟΕ-
ΟΤΑ στην ανακοίνωσή της, επικαλούμενη μια ανύπαρκτη ανακοίνωση του ΔΣ και των
εργαζόμενων του ΕΔΣΝΑ που δεν έχει σταλεί ούτε στην aftodioikisi.gr ούτε και σε κανένα άλλο
ΜΜΕ, σύμφωνα με την οποία: «Το Διοικητικό Συμβούλιο και οι εργαζόμενοι του Ε.Δ.Σ.Ν.Α.
υλοποιώντας της απόφαση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις της
Ομοσπονδίας μας και ο Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής εξυπηρετεί μόνο τα απορρίμματα που προέρχονται από
κοινωνικά ευαίσθητους χώρους»

εξώδικο Θέμη Mπαλασοπουλου

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget