Θανάσης Σκούμας ‘’ Κάποιοι, σώνει και καλά έχουν μια εμμονή ότι έχω μείνει μόνος μου’’

Κάποιοι, σώνει και καλά έχουν μια εμμονή ότι έχω μείνει μόνος μου, ότι δεν με ακολουθεί κανένας και τέτοια. Μιλάμε ότι έχουν οι άνθρωποι την έννοια μου, με πονάνε! Με πρώτο και καλύτερο το δήμαρχο που έβγαλε σχετική ανακοίνωση και τώρα βάζει κι άλλους να κάνουν σχετικές ανακοινώσεις.
Κι όλα αυτά, για να δικαιολογηθούν, για να απολογηθούν αφού πρώτα φρόντισαν να παραδώσουν αμαχητί, τους κοινοχρήστους χώρους της Θίσβης στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Αυτοί, οι ίδιοι, που αποφάσιζαν ενέργειες ως αντίδραση στο παράνομο κλείσιμο του δρόμου για την παραλία Αγγελή του όρμου της Νούσας το 2015. Και μετά, αφού έκαναν την καραμπινάτη κωλοτούμπα τους και ξεπλύθηκαν στην βιομηχανία του Στασινόπουλου, αποφάσισαν να "συμβιβαστούν" και να φτιάξει ο Στασινόπουλος "άλλη παραλία" και "άλλο δρόμο" σε άλλη περιοχή, κάποια χιλιόμετρα μακριά! Πότε και πώς, άγνωστο και εντελώς αβέβαιο, αλλά οι δουλιές να γίνονται με τη βιομηχανία και όλα καλά και συμβιβασμένα. Αλλά σε αυτή την παραλία και αυτό το δρόμο, που πήγαιναν οι κάτοικοι και πήραν αποφάσεις με λαϊκές τους συνελεύσεις για να ανοίξει ο δρόμος, δεν μπορούν πλέον να πάνε γιατί έτσι αποφάσισε ο όμιλος Στασινόπουλου και απλώς επικύρωσαν, αυτοί που εκπροσωπούν τάχα το Δήμο Θήβας. Και έτσι ενδιαφέρθηκαν οι άνθρωποι, αφού μόνος εγώ από το δημοτικό συμβούλιο, δεν συμφώνησα στις μπαγαποντιές τους, να μου υπενθυμίσουν ότι έμεινα μόνος μου.
Τιμή μου και καμάρι μου, ακόμη και μόνος μου να υπερασπίζομαι, όσο αναπνέω, ό,τι εσείς επιχειρείτε να ξεπουλήσετε στο όνομα της υποτέλειας σας και της εξυπηρέτησης των ιδιωτικών συμφερόντων, που σας καθοδηγούν. Προφανώς όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά: σας έχει πάρει η κατακραυγή μετά και τις τελευταίες καταγγελίες των κατοίκων της Θίσβης εναντίον σας και οι ανησυχίες σας εμφανείς, ότι το άδικο που εκπροσωπείτε θα συντριβεί!


Θανάσης Σκούμας

Θανάσης Σκούμας

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget