Σε δυσθεώρητα ύψη παραμένουν οι ανεξόφλητες οφειλές πελατών
προς τη ΔΕΗ όπως παραδέχεται η εταιρεία στα τεύχη της διακήρυξης για την
πρόσληψη συμβούλου που θα προτείνει μέτρα και δράσεις για τον περιορισμό της
τεράστιας ταμειακής διαρροής.
"Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές εξακολουθούν να κυμαίνονται
σε ασυνήθιστα υψηλά επίπεδα (2,4 δισ. € περίπου)" αναφέρει χαρακτηριστικά
η προκήρυξη η οποία αναθέτει στο σύμβουλο μια σειρά από δράσεις καθώς και την
εκπόνηση αναλυτικού πλάνου υλοποίησης υπηρεσιών με στόχο τη βελτίωση της
διαχείρισης του πελατολογίου και με έμφαση στους πελάτες με ληξιπρόθεσμες
οφειλές.
-Ο σύμβουλος θα πρέπει να χωρίσει τους πελάτες με ποιοτικά και
ποσοτικά κριτήρια και θα δημιουργήσει προφίλ πελάτη με κριτήρια την
οικονομική δυνατότητα, τη δραστηριότητα
που ασκεί, τη γεωγραφική περιοχή κλπ.
-Θα καθορίσει την ενδεδειγμένη προσέγγιση για την κάθε
κατηγορία πελάτη καθώς και την κλιμάκωση των δράσεων.
-Θα σχεδιάσει νέα προϊόντα και κίνητρα ανά κατηγορία πελάτη.
Τιτλοποίηση
Εκτός από τις υπόλοιπες δράσεις ο σύμβουλος θα αναλάβει και
να εκπονήσει έκθεση για τη διαχείριση των τρεχουσών και ληξιπρόθεσμων
λογαριασμών και τη δυνατότητα υλοποίησης προγράμματος χρηματοδότησης με εγγύηση
τις υπάρχουσες απαιτήσεις έναντι των πελατών της (τιτλοποίηση). Εφόσον η έκθεση
είναι θετική τότε θα συνοδεύεται και από σχέδιο των βασικών όρων της
συναλλαγής.
Διαχείριση
Ο ανάδοχος προβλέπεται να υποστηρίξει τη ΔΕΗ στην εφαρμογή
του σχεδίου για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Συγκεκριμένα θα
διαχειρίζεται το σύνολο των απαιτήσεων της ΔΕΗ, θα συνδέεται με τα συστήματα
πληροφορικής της ΔΕΗ ώστε να παρακολουθεί την κατάσταση του πελατολογίου
ιδιαίτερα του ληξιπρόθεσμου.
Δημοσίευση σχολίου