Η κρίση στα σούπερ μάρκετ, με κορύφωση το δράμα για το
μέλλον της αλυσίδας Μαρινόπουλος, έχει «χτυπήσει κόκκινο»...
Η επιστολή που έστειλε εργαζόμενος μιας -προς διάσωση-
αλυσίδας καταδεικνύει με γλαφυρό τρόπο την αγωνία, τις σκέψεις αλλά και κάποιες
φορές τις φοβίες που ζουν οι εργαζόμενοι κάποιων σουπέρ μάρκετ, ειδικά οι εργαζόμενοι στις μεγάλες -προς πτώχευση- αλυσίδες.
Συγχρόνως, εξοφλήθηκαν όλοι οι προμηθευτές χωρίς μειώσεις
και κουρέματα. Επιπροσθέτως, πολλά καταστήματα ανακαινίστηκαν δίνοντας μια νέα
πνοή ελπίδας σε εργαζόμενους και πελάτες. Δεν το κρύβω ζηλεύω και
στεναχωριέμαι. Ζηλεύω γιατί θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπάρχουν εργαζόμενοι δύο
ταχυτήτων, εργαζόμενοι που έχουν δικαίωμα να ελπίζουν και άλλοι που μπορούν μόνο να φοβούνται.
Γιατί κάνεις δεν παίρνει την πρωτοβουλία να μπει στο επίκεντρο η ευημερία των
εργαζομένων; Γιατί τα τάχα επιχειρηματικά τους σχέδια «τσακίζουν» το δικαίωμά
μας να ταΐσουμε τις οικογένειες μας; Άραγε, σκέφτομαι φωναχτά, τι χρειάζεται
για να ακολουθήσουν όλοι το παράδειγμα των My Market; Σας ευχαριστώ για πιθανή
φιλοξενία».
Δημοσίευση σχολίου