Ο Κώστας Μπακογιάννης στην Ελένη Μενεγάκη «Παρακαλώ έλεος! Όχι άλλο κάρβουνο»!( προς Πάνο Καμμένο)

Ο Κώστας Μπακογιάννης συνάντησε την Ελένη Μενεγάκη, στο πρώτο τους τηλεοπτικό τετ α τετ. Ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κάθισε στον καναπέ της παρουσιάστριας και μίλησαν αρκετή ώρα, για όλα...Στο πολιτικό κομμάτι της κουβέντας τους, ο Κώστας Μπακογιάννης ανέφερε για τον Κυριάκο Μητσοτάκη: «Νομίζω ότι το έχει. Κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια. Προφανώς, δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά, αλλά νομίζω ότι το ‘χει».
 Δεν μου αρέσει η κεντρική πολιτική σκηνή
 Ο Κώστας Μπακογιάννης επανέλαβε και σε αυτή τη συνέντευξη πως δεν τον ενδιαφέρει η ανάμειξή του με την κεντρική πολιτική σκηνή. Ωστόσο, αυτή τη φορά άφησε ανοιχτό το παράθυρο για το μακρινό μέλλον: «Εμένα δεν μου αρέσει η κεντρική πολιτική σκηνή. Τώρα να σου πω στα 50 μου, στα 55, στα 60 μου... δεν ξέρω. Όσο εγώ μπορώ να δω τον εαυτό μου, δεν μου αρέσει η κεντρική πολιτική σκηνή. Μου αρέσει πάρα πολύ η τοπική αυτοδιοίκηση. Είμαι της λάντζας, είμαι λαντζιέρης. Ας πηγαίνουν οι άλλοι να σώσουν τον κόσμο, να μιλάνε για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, την παγκοσμιοποίηση και ας αφήσουν εμάς να μαζεύουμε τα σκουπίδια, να κάνουμε κανέναν δρόμο...».
 Όχι άλλο κάρβουνο!
 Σε συνέντευξη που έδωσε πριν από λίγο καιρό στο Happy Day, ο Κώστας Μπακογιάννης είχε δηλώσει για την επίσκεψη του Πάνου Καμμένου στα Ίμια: ««Πήγε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κατέθεσε στεφάνι στη θάλασσα στα Ίμια και μετά βγάζει φωτογραφίες και το πουλάει. Ρε μεγάλε, αν αυτά που λες τα εννοείς, πήγαινε προσγειώσου στο νησί και κατέθεσε στεφάνι». Η δήλωσή του αυτή είχε προκαλέσει την αντίδραση του Πάνου Καμμένου και με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, άφηνε αιχμές για την Ντόρα Μπακογιάννη.
 Όταν η Ελένη Μενεγάκη τον ρώτησε γιατί έκανε αυτές τις δηλώσεις, ο Κώστας Μπακογιάννης είπε: «Τι με έπιασε και μένα; Κάτι με έπιασε και ανέδειξα αυτό που εγώ έβλεπα, ως την υποκρισία του συγκεκριμένου προσώπου -με όλο το σεβασμό το λέω γιατί από ό,τι καταλαβαίνω βλέπει Happy Day, φαντάζομαι θα βλέπει κι εσένα, άσε μη μπλέξουμε. Μετά με πήρε και με σήκωσε. Κύριε υπουργέ, αν με βλέπετε παρακαλώ έλεος! Εντάξει; Όχι άλλο κάρβουνο. Το κάναμε».

Κώστας Μπακογιάννης στην Ελένη Μενεγάκη

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget