Παρουσίαση του βιβλίου του Σεβ. Μητροπολίτου Αργολίδος κ. Νεκταρίου με τίτλο: «Ψαλῶ τῷ Θεῷ μου ἤ τῷ ἑαυτῶ μου;»

Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 17:30 μ.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Θηβαίων θα λάβει χώρα Σύναξη των Ιεροψαλτών της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας. Κατά την Σύναξη θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αργολίδος κ. Νεκταρίου με τίτλο: «Ψαλῶ τῷ Θεῷ μου ἤ τῷ ἑαυτῶ μου; Η Ψαλτική Τέχνη ὡς Διακονία καί Χάρισμα» από τον ελλογιμώτατο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Αθηνών κ. Γεώργιο Φίλια.
 Μετά την παρουσίαση του βιβλίου θα ακολουθήσει συζήτηση επί θεμάτων που αφορούν τον ιεροψαλτικό κόσμο της επαρχίας μας.

Ψαλῶ τῷ Θεῷ μου ἤ τῷ ἑαυτῶ μου;

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget