Κατερίνα Ζαρίφη: Το συγκινητικό μήνυμά της για τον Alpha!

Μετά το τέλος του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες εθνικής εμβέλειας πολλοί εργαζόμενοι των μέσων νιώθουν ανασφάλεια για το μέλλον τους.Η Κατερίνα Ζαρίφη, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το λογότυπο του Alpha και έγραψε τα εξής:
 «Και με ρωτάει και το Facebook? Τι σκέφτεστε; Ξέρω και γω. Εχω κάψει τον εγκέφαλο μου. Νευριάζω.Απογοητευομαι.Φορτσαρω.Πεφτω.Σηκωνομαι. Ένα κανάλι ειναι οι άνθρωποι. Που απο χτες ζουν με το φόβο. Οτι πιο σιχαμενο να ξυπνάς με φόβο. Να νιώθεις ένα τέρας μέσα σου να σε τραμπουκίζει. Και να αναρωτιέσαι:" θα εχω;" Θα εχω να ζήσω; Θα εχω να πληρώνω; Θα εχω καθημερινότητα; Όλοι μια γροθιά ενάντια στο τέρας. Και με δύναμη παλεύουμε. Το κόκκινο θα νικήσει το μαύρο».

Κατερίνα Ζαρίφη

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget