«Εγώ θα ψηφίσω»………



Νέα Δημοκρατία γιατί θέλω να χτίσω, όχι να γκρεμίσω (έχω πολλά).
 ΣΥΡΙΖΑ γιατί πιστεύω στην αλλαγή (των άλλων), άσε που εκεί πάνε τα πράγματα.
 Ποτάμι γιατί θέλω και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
ΠΑΣΟΚ γιατί έφαγα μαζί με άλλους. Είμαι και emo.

 ΚΚΕ γιατί κάνει τα καλύτερα φεστιβάλ.
 ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. γιατί…… έλα ντε γιατί;
 ΑΝΕΛ γιατί μ” αρέσουν τα τρενάκια, οι μαντινάδες και η φέτα.
 Χρυσή Αυγή ΓΗΑΤΥ ΑΙΤΣΥ, ΣΚΑΖΜΩΣ.
 ΤΕΛΕΙΑ γιατί κάποτε ήμουν ερωτευμένη (ακόμα λιώνω).
 ΑΝΤΑΡΣΥΑ γιατί είμαι ο Χουλκ!
 Ψηλά το κεφάλι, έξω από τα σκατά!
 (Αγαπητέ φίλε, μου αρέσει που έλεγαν τα κόμματα πως είναι μικρή η προεκλογική περίοδος. Εμένα μου φαίνεται πια αιώνας. Να είστε καλά.)

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget