Έτοιμη να γίνει μάνα δηλώνει η Κατερίνα Ζαρίφη



Έτοιμη να γίνει μάνα δηλώνει η Κατερίνα Ζαρίφη, δηλώνοντας πως ο σύντροφός της, Γιάννης, είναι ο,τι καλύτερο της έχει συμβεί.Η ραδιοφωνική παραγωγός και συνεργάτιδα της Ελένης Μενεγάκη, αποκάλυψε πως:«Ένα παιδί δεν θα ήταν απλά καλοδεχούμενο, αλλά θα έκοβα και τούρτα.
Αλλά αυτά δεν τα προγραμματίζει κανείς. Εδώ τόσο καιρό έχω προγραμματίσει να κάνω τη δίαιτα Dukan και δεν έχω καταφέρει ακόμα να την ξεκινήσω. Θα προγραμματίσω να κάνω παιδί;» Απαντώντας στην ερώτηση αν έχει κάνει δημόσια σεξ, λέει:
 «Μικρότερη και σε γρασίδι είχα κυλιστεί, και σε δάσος είχα κάνει διάφορα. Αν θα έπρεπε να περάσω ένα κοινωνικό μήνυμα, αυτό θα ήταν ότι οι πευκοβελόνες είναι πολύ άτιμο πράγμα. Με τον Γιάννη έχουμε περιοριστεί σε καμιά παραλία ή στη θάλασσα όταν δεν έχει κόσμο».
 Μιλώντας για τον σύντροφό της, στάζει μέλι και λέει:
 «Είναι ο,τι καλύτερο έχει συμβεί στη ζωή μου. Είναι ο καλύτερος σύντροφος που υπάρχει. Δεν είναι μόνο ότι μου αρέσει ως άνδρας, έχει σταθεί δίπλα μου, όταν τον χρειάστηκα. Ο Γιάννης, τις 22 μέρες που ο πατέρας μου έμεινε στο νοσοκομείο, είχε αναλάβει αποκλειστικά τη φροντίδα του».
 Όσο για το αν θα τους δούμε να παντρεύονται; Δεν το αποκλείει:
 «Πιο πιθανό θεωρώ αν βρεθούμε στην Ικαρία με τον Γιάννη να πάμε σε ένα ξωκλήσι και να παντρευτούμε, παρά να το προγραμματίσουμε. Αλλά εδώ και μερικά χρόνια, τη φράση “αποκλείεται να το κάνω”, την έχω αποκλείσει από το λεξιλόγιο μου».


Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget